Wegens uitbreiding van ons team bieden wij een interessante functie voor een commercieel administratief medewerker met enkele jaren ervaring.
Ondersteuning bieden aan directie en bedrijfsbureau
Je bent verantwoordelijk voor de orderadministratie, opstellen en beheren van de offertes.
Je informeert klanten tijdig over operationele zaken, en biedt ondersteuning mbt aanvragen, prijslijsten en offertes.
Je bent het eerste aanspreekpunt van het bedrijf, en beoordeelt als zodanig naar wie er moet worden doorverwezen, zodat vragen tijdig en effectief worden beantwoord.
Je opent, sorteert en verdeelt inkomende correspondentie, inclusief fax en mail
Je bent verantwoordelijk voor de correspondentie, memo’s rapporten, presentaties en dergelijke, op basis van concepten, handgeschreven exemplaren.
Je maakt afspraken en houdt de agenda’s bij
Je bestelt en onderhoudt kantoorartikelen
Je bent verantwoordelijk voor het documentatiebeheer, daar onder valt o.a. het inboeken van inkoopfacturen, verkoopfacturen, certificaten en beheer tekeningenarchief, uit te breiden met verdere financiële administratie
Je bent in het bezit van een MBO diploma
Je hebt relevante werkervaring opgedaan, ervaring in de metaalverwerkende industrie is een pré
Je beschikt over uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal
Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk)
Je bent secuur, stressbestendig en kan makkelijk schakelen tussen werkzaamheden
Je werkt planmatig en gestructureerd
Je bent verkoopgericht en hebt een dienstverlenende instelling
Je bent bij voorkeur in het bezit van Rijbewijs B
Fulltime functie
Salaris in overeenstemming met kennis en ervaring
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met
Mevrouw M. P. de Vries
Telefoonnummer 035-6945010
Email: mde_vries@btb.nl